informacje o serwisie

Do Państwa dyspozycji oddajemy wysoko wykwalifikowaną kadrę techników serwisu, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pomoc naszego serwisu zapewnienia niezawodną pracę urządzeń oraz minimalizuje czas przestoju po wystąpieniu awarii.

Technicy serwisu pełnią 24 - godzinne dyżury telefoniczne pod wskazanymi numerami telefonów.

Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych - od bieżących napraw i konserwacji urządzeń, poprzez system umów w zakresie wykonywania okresowych przeglądów aż po indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancyjny.

Bieżące naprawy i konserwacja

W przypadku wystąpienia awarii serwisanci udzielają bezpłatnych konsultacji telefonicznych, bądź przyjeżdżają na miejsce awarii w maksymalnym czasie nie dłuższym niż 48h (przy podpisanej umowie serwisowej).

System umów w zakresie wykonywania przeglądów okresowych

Program przeglądów okresowych prowadzony przez naszą firmę obejmuje wykonywanie przeglądów urządzeń co 6 lub 12 m-cy. Według zaleceń producentów urządzeń gastronomicznych, ważna jest zarówno codzienna konserwacja wykonywana przez Państwa personel, jak i okresowe przeglądy przeprowadzane przez wykwalifikowany serwis. Przeglądy te umożliwiają sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, czyszczenie, wcześniejsze wykrycie nadmiernego zużycia podzespołów i elementów takich jak np. uszczelki. Ponadto przeprowadzane jest ponowne szkolenie z zakresu codziennej obsługi urządzeń (ważne np. w przypadku rotacji personelu). Regularne przeglądyskutecznie ograniczają konieczność interwencji serwisowych z powodu awarii, znacznie redukując koszty eksploatacji urządzeń.

Indywidualne umowy obejmujące wydłużony okres gwarancji.

W momencie zakupu urządzenia sporządzana jest umowa, w ramach której okres gwarancji może ulec wydłużeniu do maksymalnie 36 m-cy.

Nasz serwis jest do Państwa dyspozycji w czasie 24 h. Wykonuje przeglądy okresowe co 1 - 2 m-ce w zamian za określoną w umowie stawkę. Wszelkie awarie, wynikłe z powodu wadliwej pracy urządzenia, wykonywane są bezpłatnie w okresie obowiązywania umowy.

Sieć serwisowa firmy Primulator to 6 własnych punktów serwisowych: w Łodzi, w Warszawie, w Poznaniu, w Zabrzu, Gdyni i Krakowie oraz sieć serwisów zewnętrznych na terenie całej Polski.t

Średni staż pracy techników serwisu wynosi 8 lat. Każdy z techników dysponuje firmowym samochodem serwisowym, profesjonalnym sprzętem i narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Nasi technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.

Każde zgłoszenie przyjazdu serwisu prosimy potwierdzić wysyłając informację z krótkim opisem i danymi kontaktowymi na podane adresy e-mail. Wezwania zgłoszone telefonicznie po godzinach pracy biura i w weekendy do technika dyżurnego prosimy potwierdzić wysyłając e-mail na podany w tabeli adres.

WOJEWÓDZTWO ADRES MAILOWY TELEFON KONTAKTOWY
GODZ. 8-17
TELEFON SERWISOWY - AWARIE SPRZĘTU
GODZ. 17-8
łódzkie
dolnośląskie
opolskie
małopolskie
świętokrzyskie
podkarpackie
pomorskie
serwis@primulator.pl 42 676 04 74
wew. 42, 43
502-197-694
mazowieckie
podlaskie
lubelskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-694
ubuskie
zachodniopomorskie
wielkopolskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 510-086-146
śląskie serwis@primulator.pl 42 676 04 74
wew. 42, 43
502-197-684
kujawsko-pomorskie
warmińsko-mazurskie
serwis@primulator.pl 222 500 300 502-197-693
WOJEWÓDZTWO ADRES MAILOWY
TELEFON KONTAKTOWY
GODZ. 8-17
TELEFON SERWISOWY - AWARIE SPRZĘTU
GODZ. 17-8
łódzkie
dolnośląskie
opolskie
małopolskie
świętokrzyskie
podkarpackie
pomorskie
serwis@primulator.pl
42 676 04 74
wew. 42, 43
502-197-694
mazowieckie
podlaskie
lubelskie
serwis@primulator.pl
222 500 300
502-197-694
ubuskie
zachodniopomorskie
wielkopolskie
serwis@primulator.pl
222 500 300
510-086-146
śląskie serwis@primulator.pl 42 676 04 74
wew. 42, 43
502-197-684
kujawsko-pomorskie
warmińsko-mazurskie
serwis@primulator.pl
222 500 300
502-197-693